bu bir deneme yazısıdır.........
Eski Türkiye'yi anlatıyorum
-
*Sayın Cumhurbaşkanı 65 Yaş Üstüne seslenmiş;*
*“Lütfen gençlere eski Türkiye'yi anlatın'' demiş...*
"Toplaşın anlatıyorum.
Yaşım 71...
SGK emeklisiy...
2 ay önce
Cuma, Ekim 07, 2011
ihtiyarus
Posted in: 

0 yorum:
Yorum Gönder